لیان کاوان کانیها انرژی

شرکتهای هولدینگ

معرفی شرکت

تامین انرژی یکی از اساسی ترین  و ابتدایی ترین  نیازهای بخش صنعت و معدن می باشد . لذا جهت پیشبرد اهداف در بخش صنعت  و معدن ، طراحی و اجرای طرحهای تولید وذخیره سازی انرژی ، لازم و ضروری می باشد. در کشور ما با وجود  فراوانی ذخایر طبیعی ، به دلیل پراکندگی منابع انرژی و صنایع و معادن، تولید و ذخیره سازی انرژی بسیار حائز اهمیت است .

از این رو شرکت توسعه سرمایه گذاری صادرات، معدن و صنایع معدنی لیان کاوان جهت استفاده صحیح از منابع انرژی طبیعی موجود در کشور مانند : زغال سنگ، نفت ،گاز، آب، باد و انرژی خورشیدی و … شرکت لیان کاوان کانیها انرژی را با هدف طراحی، مشاوره نظارت، بهره برداری، تعمیرات و نگهداری نیروگاههای آبی، گازی، خورشیدی و…پالایشگاهها  و تاسیسات صنعتی، تهیه و تولید تجهیزات مرتبط تاسیس نمود تا با مشاوره علمی و مشارکت در سرمایه گذاری بتواند بخشی از انرژی مورد نیاز صنایع و معادن را با کیفیت  و قیمت مناسب فراهم نماید. و همچنین بتواند با افزایش تولید و صادرات انرژی به کشورهای همسایه در جهت رونق اقتصادی کشور گامی اساسی بردارد.

توانمندیهای شرکت

این شرکت با استفاده از امکانات خود و مشارکت شرکتهای مهندسی و طراحی توان اجرای پروژه های ذیل را داراست.

  • احداث نیروگاههای گازی ، حرارتی ، سیکل ترکیبی ، انبساطی ، بادی ، خورشیدی و …  شامل: خرید ، نصب ، پیش راه اندازی ، راه اندازی ، نگهداری ، تعمیرات و بهینه سازی کلیه تجهیزات اصلی و جانبی .
  • اجرای تاسیسات مکانیکی شامل :خرید و اجرای خطوط لوله گاز، گازوئیل ، آب رسانی ، آتش نشانی تجهیزات خط و …
  • اجرای تاسیسات الکتریکی شامل :خرید و اجرای سیستم های روشنایی ، تلفن ، اعلام حریق، پیجینگ ، دوربین های مداربسته مجتمع های صنعتی و تاسیساتی و …
  • احداث خطوط انتقال فشار قوی ، متوسط وشبکه های توزیع فشار متوسط ،ضعیف و …
  • اجرای پروژه های مخابراتی و سیستم های موبایل (BTS) و سیستم های رادیویی و …
  • خرید و نصب انواع سیستم های بازیافت بخار خروجی (HRSG) ، بویلر ها ، مبدل های حرارتی ، کندانسور های هواییACC) ، تصفیه خانه های آب و …
  • خرید و ساخت انواع مخازن ذخیره سوخت
  • تامین تجهیزات و لوازم یدکی نیروگاهها ، پست ها ی فشارقوی و تجهیزات مجتمع های گاز ، پترو شیمی و دیگر صنایع.

پروژه های در دست اجرا

تامین انرژی ،مهمترین و با ارزش ترین نیازهای جامعه تمدن صنعتی در فضای بین المللی می باشد. و امروزه رقابت بزرگی در جهت تولید با هزینه کمتر و بهره برداری با ارزش افزوده بیشتر در این زمینه ایجادگردیده است هولدینگ توسعه سرمایه گذاری صادرات ، معدن و صنایع معدنی ، با هدف گذاری درست و به موقع تولید و استفاده از انواع انرژی مانند زغال سنگ ،نفت، گاز، آب ، برق و سایر … تصمیم دارد سرمایه گذاری در زمینه نیاز جامعه خود و سایر جوامع را با ارزانترین و با کیفیت ترین آن مرتفع نموده و با توجه به ذخایر طبیعی فراوان در کشور امکان توسعه تولید انرژی را نیز فراهم نماید.

لذا با توجه به حجم سرمایه گذاری در این هولدینگ و حجم معادن و صنایع معدنی آن می طلبد که ابتدا وارد تاسیس یک نیروگاه درشرق کشور با سرمایه بخش  خصوصی و مشارکت شرکت خارجی جهت کمک به ایجاد انرژی برق برای کشور و استفاده آن در جهت مصرف انرژی در این هولدینگ شود. 

پروژه های در دست اجرا شرکت به شرح ذیل می باشد:

 احداث مولد مقیاس کوچک به ظرفیت 15 مگابایت در شهرک صنعتی اسفراین( سرمایه گذاری ، اجرا ،بهره برداری ، فروش انرژی به واحدهای صنعتی )

مدیران شرکت

زهرا قمری

 مدیرعامل

محمد یوسف هادیان عضو هیئت مدیره

عضو هیئت مدیره

مجتبی لعل روشن به نمایندگی از هولدینگ توسعه سرمایه گذاری معدن و صنایع معدنی لیان کاوان کانیها

 نایب رئیس هیئت مدیره

علی ترکمنی سرابی به نمایندگی از شرکت مهندسی پیشگامان نیرو و انرژی شرق

رئیس هیئت مدیره